torsdag 29. januar 2009

Evig møy...

Kan vel innfinne meg i at jeg aldri kommer til og finne meg en fast kar som jeg kan kalle for min...
For når det blir avtalt en date, så blir den jo avlyst ett par dager før.. Er jo meninga at jeg skal på date på søndag, men får jo faen ikke no svar fra han jeg skal på date med og da kan det heller væra... kan vel like godt finne meg en jobb til sånn at dagene mine ikke går i og sitte hjemme med neagtivitet til denna oppskrytte dritt kjærleiken, for den fins faen meg ikke i mitt simple liv... Den ene gangen jegtok mot til meg og si "jeg elsker deg" blei jeg dumpa, så det har jeg fått dritt angst for og si til noen som helst... Glad i deg, sies kun til venninner... Så nei kan vel like godt konvertere til nonne liv, for jeg er dømt til evig singelliv... Eller kanskje jeg skal finne meg ei dame, kanskje jeg har hell der... Nei ser ikke for meg det i hvertfall... meg sammen med ei jente, niks det er kræsj gitt...

2 kommentarer:

Unknown sa...

story of my life.
jeg er gift med ei kjerring da. men hun vil ikke ha meg :P

Elin Therese sa...

hehe ikke sant, er Elin's skjebne....