torsdag 1. januar 2009

Nyttårsaften

Woho årets første blogg=P

Hadde en flott nyttårsaften igår, startet med middag hos nabo Elin, sammen med Kim, Elin, Alexandra, Silje, Heidi og meg=D
Elin lagde sin første kalkun. og den ble kjempe god, ikke et vondt ord om middagen, den var bare nydelig=D Til dessert fikk vi sjokolade pudding og vanlijesaus... Var godt det også...
Elin fikk barnepass på Alexandra, det var jo kosli for da kunne hun fortsette feiringen hos meg, med drikke og det hele=D og det var jo bra, hadde nok blitt kjedelig uten henne...
Etter hvert stakk vi jo over til meg og fortsatte feiring med alkohyler og mkusikk og party humør, og det gikk jo bra, kom en del folk som Heidi hadde invitert, men de var jo bare barnerumper...
Etter hvert skulle vi ut, så da stakk alle små unge til en annen fest mens, Elin, Kim, Silje og jeg gikk ut på taket.. og der var det joikke så mye liv akkurat... Men da klokka ble tolv gikk vi ut møtte på Miriam og Tom det var jo kosli=) Fikk med oss fyverkeri, og gikk tilbake til taket, hvor vi da satt en god stund og tok oss noen øl...
Så ville vi få oss en matbit på on the run, men de var jo stengt, noe så idioti... Så da tenkte vi at da blir det taxi hjem og få oss noe og spise... Men da vi skulle ringe taxi og trykte en, fikk jo faen ikke no svar i det hele tatt for de ble lagt på, noe så forbanna irriterenes, når man står ute og fryser ræva ta seg og har drit vondt i beina, så da hadde vi jo ikke noe valg en og gå hele veien hjem, og det var jo ikke bare bare med hæler og det hele heldigvis for meg og Elin kunne vi støtte oss til Kim..
Da jeg ebdelig var hjemme hos meg selv, gikk jeg rett til seng slang begge dynene over meg siden jeg var iskald og låra var jo blitt drit rød av kulde, la hue ned på puta og slokna med en eneste gang...
Idag våkna jeg med litt vondt i hue, men det gikk over med huetabletter, mat og drikke og mer søvn=P

Ingen kommentarer: