mandag 19. januar 2009

Julebord med Spenst


Lørdag den 17januar, var jeg på julebord med spenst...
Dagen begynte med at jeg og Camilla trente kl sju på morra'n, så tok jeg sol, også jobba jeg fra 10.00-12.00...
Så bar det hjem og dusje, finne klær og ha på seg... På vei inn i dusjen så jeg en topp jeg fant ut at jeg skulle bruke...
Da jeg fant ut jeg kunne ta på meg fest tøyet, fant jeg ut at toppen var mye lenger en jeg trodde, den var jo en kjole=P
Så da ble jo antrekket ganske enkelt og lett og finne, for da trengte jeg kun en legging under=D Så var alt løst, trodde jeg=S Hadde jo ikke hvite støvletter og ha til, så jeg måtte høre rundt med folk jeg visste hadde mi sko str.. men nei da, var enten svart eller brunt=S
Så da ente jeg med mine egne svarte støvletter...
Og Tina, sendte meg meld hele tia om hva jeg sklle ha på når jeg skulle dit om drekka og når jeg skulle dit igjen osv=P
hehe hu var litt nervøs og surrete=P
Så endelig kom jeg meg til Spenst, kom da i god tid før det begynte, men gjorde ikke meg noe, var så stille hjemme så måtte komme meg til noe mer sosialt;o)
Så en halvtime etter at det stengte, kom folk brasende inn døra for vorspiel før vi skulle til bowlinga og spise=)
Så var det på tide og komme seg i Taxi til Bowlinga...
Etter at alle hadde kommet dit og alle hadde fått drikke satte vi oss tilbords for og spise, det var koldtbord, kosli var det...
Så ble vi delt i grupper som vi skulle spille i...
Det var så artig og spille bowling igjen og mye artig var det og se på =D
Storkoste meg der, vi hadde mye morro av hverandre=D
Så fant noen av oss ut at vi stakk ut på Jessheim for noen øl og litt dans...
Til slutt fant jeg det godt for og ta turen hjem, og finne senga, var jo helt utslitt av all morroa =D

Ingen kommentarer: