søndag 4. januar 2009

Noe jeg er flink til =P

Noe jeg er spes flink til er å klage...
Hva kan jeg si, selvfølgelig vil jeg har sympati for de helvetes smertene mine...
Og nå sliter jeg med den j**** ryggen igjen...
Har så vondt at jeg har lyst til og grine meg i søvn, sitter alene hjemme, venter på at Maria snart skal komme inn døra fra Sveits, men kan vist vente lenge så blir nok senga når jeg har lagt ut denna...
Våkna idag, var alt greit, ikke no tegn til smerter i det hele tatt, brukte lang tid på og våkne helt, fikk i meg frokost og teen min som jeg standard prossedyre...
Fikk et anfall av ryddemani, så jeg brukte noen timer på og rydde små rask her og der i skaper og esker...
Blei utslitt av all rydding, sovna på sofaen i noen timer og våkner opp med ryggsmerter...
Var vist det dummeste og sovne på sofaen kan man si...
Så nå har jeg vårt ute og gått meg en tur i håp om at det skal bli litt bedre i morra, er jo lov til og drømme om det i hvertfall...

Ingen kommentarer: