onsdag 28. januar 2009

Merkelig drøm=S

Jeg drømte at jeg gikk rundt på et sjukhus, hvor det var senger med pasienter i gangene og ute på uteplassen til sjukhuset...
Plutselig hadde jeg kjøpt med en drit lekker bil som var rosa...
Så var dey som jeg våkna fra koma i drømmen, hvor jeg se på armene mine som var revet av rett over albuene, var ikke no blod eller noe, bare revet rett av, ei venninne så meg, og frika helt ut og sa, "HERREGUD!!!! Vi må fåf deg til et sjukhus og få satt de på igjen!!!" Da sa jeg, "Har du ikke sett hvor mye folk det er der, og de får ikke gjort noe med dette"... "Joda kom her" sa hu, og tok armene mine med seg... Da vi kom til skranken på sjukhuset sier venninna mi forskrekket "Hu har mista armene sine gjør noe!!!!" "Sjukepleiern bak skranken fikk sjokk og trykka på en nødknapp, og da gikk det en nødalarm på hele sjukhuset, det kom mange leger, og dama i skranka ropte, "Hu har mista armene sine!!!!" Jeg ble lagt i en seng og ført rett til operasjonsbordet... Og plutselig går jeg rundt med armene mine som er sydd på og bruker de helt normalt...
Også ringte vekkeklokka, og drømmen var over....