lørdag 3. januar 2009

Oppsnusing av året 2008

Januar...
-Mye drekking
-Kjøpte meg en ny seng på Ikea
-Ny mobil
-Ble ditcha ev en fyr to dager før vi skulle treffes
-Ny tatto
-Ingen internett fra midten av mnd...

Februar...
-Ble ditca av en annen fyr før vi skulle møtes
-Fikk nett i midten av mnd
-Uvanlige vonde smerter, viser seg og være muskulært...


Mars...
-Norefjell m/Meny
-Dansegalla på Letohallen

-To mc fester som endte dårlig, mista mitt første kamera på den ene... GRRRRRR

April...

-1 uke i Athen
-Havner på legevakta pga kjempe smerter i bryste, viser seg og være muskulært...


Mai...
- Hore/Halikk fest
-Er glad for at han som ditca meg i feb gjorde det, han er blitt forlova og skal ha unge
-Mamma hadde bursdag


Juni...

-Data på rep, synd på meg
-Fikk jobben på Spenst =D
-Båttur m/Meny
-Ble sjukmeldt pga akutt korsryggsmerter
-Alexander havner på sjukhuset, pga at han ikke har blodplater i kroppen, så han kan dø hvis han begynner og blø
-Reiser til Bergen for og besøke Alex til tross for rygg smertene...


Juli...

-Skaffer meg 1års abonoment på Donald Duck
-Sjukmeldt hele mnd, tror jeg skal dø av kjedsomhet
-60-års lag i familien
-Reiser til Wenche i Molde for en uke
-Malin flytter ut...


August...

-Maria flytter inn
-Begynner og jobbe på Spenst
-Møter Erling for første gang =P
-Opplever stjæling på Meny
-Årets siste joggetur ute


September...

-Daniella, Wibeke(søss) og jeg har bursdag
-Får kontakt med Marlen igjen
-Bygger om Meny
-Begynner på easy-life...


Oktober...

-Tar trafikalt grunnkurs
-Tryner stygt på sykkel, sjukmeldt i to uker
-Reiser en hælj til Lillehammer til Elisabeth
-Elin bor rett over gata og får god kontakt med henne=D

-Mister mitt andre kamera

November...
-Meny julebord, mitt aller siste=D
-Min ABSOLUTT siste mnd på Meny, er så jævli lykkelig for det
-Problemer med søvnen
-Min aller første Kids-time


Desember...
-Ny sveis, pannlugg for første gang på 10år
-Omgangsjuke
-Baking med Daniella
-Jul hos mamma
-Drit god nytt års middag hos Elin

Ingen kommentarer: