fredag 23. januar 2009

Kooosli kveld...


Hat en grei dag på jobben, begynte dagen med og gå til jobb, siden det var så mye snø at sykkelen lot jeg stå igjen hjemme...
Så kom jeg på jobb, jobba ett kvarter før jeg skulle være med på spinning 06.35, før jeg skulle jobbe videre... Blir kvikkere i hue etter en trenings økt på morra'n ;o)
Fikk en glad nyhet idag om en arbeidskollega som havna på sjukhuset, søndagen som var, og det trengte vi alle mann...
Fikk sitte på med ei hjem, men da jeg var nesten hjemme, fant jeg ut at nøkla mine lå igjen på jobben, max uflaks liksom, så da måtte jeg slenge på sykkelen og komme meg til jobben og hente den, heldigvis var det måkt ute...
Kom hjem så sovna jeg en time ell to på sofaen, så tente jeg levende lys i hele stua, som gir varme og at det er kjempe kosli, satte på en film jeg og Maria så mens jeg hengte opp klær:o)
Og etter filmen, rydda jeg litt rundt omkring, sånn at jeg kan støvsuge i morra...
Så nå har jeg satt på en ny film og bare slapper av i sofaen aleine... Kunne ikke blitt bedre=D

Ingen kommentarer: