søndag 11. januar 2009

Svensketur...

Igår trente jeg kl halv åtte sammen med Camilla... Syns det er en grei start på dagen å trene...
Så kom min kusine Lene kl ni, for og plukke meg opp til svensketuren våres, og da var det bare igjen og hente Carine, så var turen igang:o)
Vi dro til Stokholm, og shoppet, var jo kosli, er leengee siden vi tre har vårt samlet på laaang tid...
Ble ikke så mye på meg men det gjør ikke noe, det jeg kjøpte var en blå jakke, en lys svart olabukse og to engler, som jeg samler på:o)
Da jeg kjøpte jakka, sto jeg og tenkte på at jeg veldig snart må rydde skapet i gangen og bli kvitt jakker som nå er for store etter tapet på 18kilo, som jeg er ganske stolt over =D
Så vi tuslet rundt og rundt på sentret, og jentene måtte jo selvfølgelig stikke inn på godis, røyk butikken og handle, og jeg som ikke skal spise godis, gikk til b\utikken ovenfor og kikket istede, for jeg gidder ikke gå inn i en butikk med masse godis, det er bare og pine seg sjøl, selvom det er mye der som ikke frister i det hele tatt...
Også fant jentene ut at de var sulten på pizza, så jeg sa at de må gjerne spise for min del, men jeg skal ikke ha noe pizza, siden jeg er på denna super dietten igjen.. men de så rart på meg og sier at jeg må da ha i meg noe annet enn denna shaken, og da sa jeg spørs om de har salat, ellers hopper jeg over... Flaks så hadde de salat så da tok jeg det, uten mais og dressing, for det er da fy fy i shake perioden... Og jeg er en av de som ikke liker dressing så for meg er det ikke noe savn :o)
Så var det og ta turen hjem da, og venninna mi kom på at hu hadde røyk for mye så hu måtte stoppe ett sted mye før tollen og få gjemt den... Men da kom det jo en tollbil og stoppet ved oss, men de gikk på at hu fikset anlegget i bagasjen... Flaks for henne...
Så dro vi til henne, før hun kjørte meg og Carine hjem...
Så nå er det og glede seg til februar når vi har en plan om og ta en tatto og ny sverigetur:o)

Ingen kommentarer: