torsdag 8. januar 2009

Ny pc...


Ja da har jeg skaffet meg en ny pc...
Grunnet at den jeg alt har går rett til helvete, og jeg gidder faen meg ikke krangle med den mer...
Lader'n henger seg opp og også, går av og på hele tia, faen ass, nå har jeg sendt den nok til repp så da skaffa jeg meg en ny en i stede, som er liten og kompakt, kan bare dytte den ned i veska...
Men er ei som kommer til og bli litt ur på meg fordi jeg har en så liten en...
Også ble det en ny mp3 spiller, for de jeg har fucker seg jo, eller har dårlig batteri kapasitet og det er jo helvete...
<-- Der har du den gamle data'n og den nye + zen spiller min=D
Så da håper jeg at jeg slipper og skaffe meg noen ny mp3 spiller på gaaaanske lenge.. og håper at jeg slipper og bli forbanna på data'n på en laaaang stund =D

4 kommentarer:

Anonym sa...

grattis :D en slik en vil jeg også ha, men har en fealing på at elin ikke er enig i at jeg trenger flere pc'er :P

Unknown sa...

heldiggrisen :D

Unknown sa...

kim. om du gir meg en av de så skal du få lov ;)

Elin Therese sa...

Takker, er litt knottete med en sånn liten en, men med tiden blir det null stress;)