onsdag 21. januar 2009

Er såå trøtt....


I det siste har jeg vært så sjuuuuukt trøtt...
På søndag, lå jeg og sov hele dagen bortsett fra den timen jeg var hos Elin...
Var våken inni mellom og spiste da... og jeg trente på morra'n...
Mandag, var jeg på jobb i åtte timer også trente jeg i en time, dro hjem spiste og sov omtrent hele dagen=S
Tirsdag, jobba jeg og trente, kom hjem spiste, og sov nesten resten av dagen, fikk med meg frustrerte fruer, og det var det...
Idag trente jeg en time på morra'n også jobba jeg, var en kjapp på sentret siden mp3 spiller bare kutta her om dagen, og de fiksa den, men nå har den hengt seg opp, og det har stått i de fem siste timene at den slår av...
kom hjem og sov i to timer, før jeg skulle på møte, så nå er det vel ikke lenge før jeg sovner igjen tenker jeg... Håper det blir bedre snart, blir jo helt ødelagt av og sove sånn hele dagen... =S

2 kommentarer:

Unknown sa...

sjekk stoff skifte. og ring silje, hun og sover hele tiden. kanskje dere e sjuke begge to :P

Elin Therese sa...

hehe, tror det er for mye søtsaker=P