onsdag 11. februar 2009

Kjærlighet er no piss!!!!!!!!!!

ÅÅÅ jeg blir så jævla kvalm av nyforelska par, de sitter bare og duller og sutter på hverandre 24timer i døgnet...
Går ute blant masse mennesker og bryr seg ikke en dritt om menneskene rundt seg bare sitter og kliner på hverandre, som om det at de bytter spytt er noe og se på...
Og greit at de har kysse bilder av seg, men og bruke de som profilbilder over alt, det er så jævla irriterenes...
Spesielt for meg som er singel, hvor jeg stadig blir påmint, at ingen på denna jævla planeten vil ha med og at jeg er dømt til og leve som evig singel, faen heller...
Fordi hver gang jeg finner en blir jeg bare dumpa, gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på... får bare ikke sagt på nok...
Og speielt når jeg jobba i matbutikk, hvor de står rett foran deg og kliner når du skal hjelpe dem, klarer de ikke vente til de er ute av butikken... ÅÅÅÅÅ faen i helvete...
Sånn da har jeg fått det ut av systemet for nå, da kan jeg irritere meg over no annet resten av dagen og slippe og være kvalm...

1 kommentar:

Unknown sa...

haha. tell me all about it ;)