mandag 23. februar 2009

En flott hælj =D

Fredag: Jobba 8timer, kom hjem, måkte snø fra parkeringsplassen min, i tilfelle gjester. Ellers brukte jeg dagen på og rydde, henge opp klær og slappe av.

Lørdag: Sov til halv ni, da kunne jeg drømme om og sove lenger. Lagde frokost til Maria, og det ble rista brød, med stekt skinke, eggerøre og ost. Og kaffe da selvfølgelig=)
Så var det og fikse seg for og bli med Ina på sentret en tur. Vi tusla litt rundt, fikk handla det vi skulle så dro vi hjem til meg. Der spiste vi lunsj og så på film og slappa av på sofaen.
Senere på dagen var det og gjøre seg klar til fest. Skulle til Morten på vors som hadde bursdag...
Turen kom til og stikke bort til Morten, og jeg og Ina var de første men det kom da noen kamerater av han etter hvert, vi drakk og hadde det morro, til slutt så tok vi turen ut...
Ute møtte jeg på noen andre venner, var litt morro...

Ingen kommentarer: