torsdag 18. desember 2008

Moore long time =P

Ja hva skal man si har skjedd siden sist...

Hmmm, er da 210% ferdig på Meny, skal ALDRI mer jobbe i en matbutikk, om jeg skulle det er jeg faen meg desperat ass...

Vekta har rast litt ned da, får vite i morra hva BMI en min er på og fett% det blir jo morro =D

Hadde omgangssjuke igår som da varte i 14timer, noe som føltes som en jævli lang evighet, har ikke følt meg så elendig på gud veit hvor lenge egentlig =S Og håper jeg slipper det på KJEMPE lenge ass...

Ellers jobber jeg på Spenst hvor jeg trives kjempe masse =D Ingen anger på at jeg har begynt der for og si det sånn, legger i hvertfall ikke på meg =P Det skulle jo tatt seg ut for og si det sånn... Og jeg trener 5-6 dager i uka, om ikke kneet mitt fucker seg som det gjorde torsdagen som var og holdt seg gående slik til tirsdag, og da jeg planla og trene onsdag kom jo seff den jævla omgangsjuken... tia før jul er bare kjempe teit...

Ellers har jeg fått vite hva jeg er allergisk mot og det er den trefargete, firbeinte elsklingen min som går og mjauer her hjemme... Heldigvis er det en ganske mild allergi, så ikke no kjempe stress akkurat da,, heldigvis...

Da hadde jeg ikke så veldig mye og tilføye, skal da prøve og skrive her litt oftere men ikke lett nå i desember mnd...

1 kommentar:

Unknown sa...

du kan måle bmi her også : http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php