mandag 22. desember 2008

@ Blaker hos sin mamma :o)

Dagen begynte med at jeg forsov meg med en time... Skrudde av klokka da den var seks, også lukka jeg øye og da jeg åpna de igjen var den sju=O Så da var jeg ikke på jobb før kl åtte, men men, det gikk så bra så, en time fra gjorde jo ikke no var ferdig kl tre jeg så... Også satt jeg på med sjefen min til henne, og gikk hjem derfra... I det jeg står uttafor døra mi, så kom jaggu mamma gitt...
Så da var det og få hengt opp de klæra jeg skulle henge opp og hive det siste i kofferten og komme seg avgårde...
En kjapp tur inno sentret for og kjøpe meg de skoa jeg holdte av på søndagen... De er bare herlige:oD
Også var det rett til mamma, og der hjemme var da broren min og dama hans, og brodern la merke til at jeg hadde gått ned, men som de elskverdige søsknene vi er mot hverandre måtte det jo bli litt mobbing :oP
Også ble det middag, no pølser og lomper, og straks skal vi ta turen til sylling og levere gaver til noen kusiner:o)

Ingen kommentarer: