tirsdag 23. desember 2008

Lille Julaften

Jupp da er det lille julaften, dagen før den STORE dagen, hvor man spiser en haug av julemat, godter og gud veit hva man klarer og døtte inn i brødhølet sitt...
Og idag så er det jo tradisjon at man pynter treet, har ikke begynt på det enda, og man er glad og bare gleder seg til morra dagen, da man sitter rundt treet med familien sin og koser seg og venter spent på og åpne pakkene som ligger der og venter på deg...
Og etter gaveåpningen skal man teste alle klær og leker eller ting man har fått og takker alle man har fått gavene fra...

Men får og være ærlig........ jeg eier ikke julestemning i det hele tatt, sitter her og spiser julegodter og har ikke en eneste juletanke eller no julefølelse i det hele tatt, det er som om det skulle vært hvilken som helst dagen når som helst på året...
Kan jo ha noe med at snøen ute er jo nesten borte og jeg ikke har pynta no tre enda.. men jeg vil liksom bare legge meg og sove og stå opp i morra og bare komme meg gjennom dagen og få den overstått...
Er det no galt med meg da???


Hmm håper jeg våkner i morra med noe julestemning i hvertfall...

Ingen kommentarer: