onsdag 24. desember 2008

Julaften...

Ja da var julaften her... Hopper ikke av glede akkurat...
Juletreet, fikk jeg og Alexander til slutt pynta inatt,
det er riktig ikke det største treet, og julepynten dekker nå hele greia=P
Etter det gikk jeg og broder'n på data rommet, siden mamma lå og sov på sofaen,
Han satte seg og spilte på data'en mens jeg satte på en julefilm og hoppa i pysjen...
Der var vi og skravla og lo til seint på natta...
Idag da jeg sto opp, begynte mamma med og pynte resten av huset, med masse nisser og div...
Kosli er det og se huset er klar til jula, men har liksom ikke no julefølelser enda... Jeg er bare glad for at jeg er sammen med mamma og brodern i hvertfall, det er da noe kan man jo si... Så er jo ikke helt håpløs liksom...
Og nå er ribba i ovnene, og skal surre seg godt der ei good stund...
Også skal vi besøke grava til bessa og oldemor, de ligger jo i samma grav, kremert... Så får jeg håpe at humøret svinger seg senere idag.. Jeg og brodern ender vel med og spille monopol, som vi alltid gjør når jeg er her, og jeg vinner hver gang :oP

Så da får dere ha en riktig God Jul alle sammen som leser detta... Og jeg skal da klare og skrive en gang til før nytt år ;o)

Ingen kommentarer: