søndag 28. desember 2008

4. Juledag

Gårsdagen var en slapp dag...
Passa Alexandra fra kvart på sju til kvart over ni for Elin siden hu måtte på jobb, men Alexandra er jo så søt så det gjør meg ikke no =D
Også var det og jobbe selv fra 10-11, og en tur innom Meny for og hilse på Heidi min<3
Og da jeg kom hjem, lå jeg vel på sofaen hele dage og sov ell glodde på tv, lagde meg middag også da=P
Ellers blei det ikke gjort noe igår...

Idag har jeg gått en tur med Elin, gått med frisk luft på morra kvisten=P Klokka var riktig nok 12 da...
Også har jeg vaska kjøkkene fra toppen av skapa til gulvet... Og gulvet i lille gangen... Så da mangler bare store gangen og badet igjen... Usj...
Men når jeg først begynner klarer jeg jo ikke gi meg før jeg er helt ferdig, er en fæl gen jeg har fått etter mamma, og den heter: Perfeksjonist =P
Om ca 30-45 min kommer Ina og da skal vi spise middag, også skal vi på kino etterpå i kveld og se Max Manus=D Gleder jeg meg til og se.. Og Elin blir med, tror jeg <3

Ingen kommentarer: