tirsdag 29. juni 2010

Positivitet seierer =D

Alt er bare tipp topp om dagen=)

Torsdag fikk jeg skatte penger. Så da ble det litt nye klær på meg=) Og sko selvfølgelig=P Bare smilte hele dagen, for noen gode kjøp jeg gjorde.. hehe

Fredag var jeg, Elin B.P. i Sverige med beibi, handla litt og dro inn til Charlottenberg til Roma Pizzaria, for old time... Vi hadde det kjempe kosli <3 style="font-weight: bold;">Lørdag
bar det til Maura tidlig på dagen bursdags feiring i skogen for min kusine. Var en fin dag (utenom kleggen, men den knakk ikke meg).
Så det ble en orientering lek på 11 opg. Ble delt opp i lag, og laget mitt som besto av meg, farmor, Chalotte og ei litta jente jeg ikke husker vant=D
Så var det grilling og kake=)

Så var det hjem til pappa og Sandra, hvor jeg og Sandra satte oss på verandaen i andre etasje og koste oss i den strålende sol glansen og varmen=)
Så ble det terrasse vin (Risling) og koste oss. Etter en del timer gikk vi inn og fortsatte og kose oss med vin og film på tv. "Stopp! Ellers skyter mamma!" med Sylvester Stallon. Jeg fikk pluteslig ett latter anfall. Så Sandra lurte fælt på hva som gikk av meg, da måtte jeg jo fortelle at hu som spilte moren i filmen, kunne like godt vært farmor om hu fikk hennes hår og briller=P Og det måtte Sandra si seg enig i og begge satt der og lo godt gjennom film. Filmen var bra den altså=)

Søndag fikk jeg fokost på senga kl 9 av Elise på 5år. Kjempe søt og flink jente. hadde vist med armene mine når klokka var ni, ene armen rett opp og høyre armen min rett ut til siden så den bli ni for henne. Så hun kom punktelig kl 9 og sa "Elin nå må du stå opp" og det gjorde jeg. Tok med meg matbrette hun hadde kommet på senga til meg, med ut i stua så vi to kune spise frokost sammen og se på barnetv. Det var kos=)

Kl 15 bar det til Moreppen city for bursdag for farmor's mann som hadde bursdag (to bursdager rett etter hverandre er ikke verst=P) så da ble det mer kake denna dagen.. Så åt nok på meg noen kilo dissa to dagene.. Men men er ikke hver dag man feirer bursdag=)
Etter dette så kjørte pappa og min søster Wibeke meg hjem til Blaker hvor jeg kom hjem til tomt hus, og det var godt i grunn.

Mandag altså igår, jobbet jeg og gikk litt rundt på sentre og lest en del.. Også var jeg hos naboen på Tupperware demo=) fikk bestillt meg litt mer nytt=P

Tirsdag idag, glemte jeg mobilen min i bilen til mamma, så jeg har vært mobilløs fram til jeg kom hjem idag=P Det var egentlig en herlig følelse, men følte meg ganske tidløs, siden jeg ikke hadde noen klokke=P så har jeg var jeg hos kiropraktoren fikk knekt opp litt vondt i rygg og nakke, det var godt. Så bar det til Gastro for og spise frokost/lunsj med tante og Kine Lene. Også dro vi til Sverige irriterte meg litt at jeg ikke hadde fått lønn da vi dro, men før vi kom til svenske grensa hadde jeg fått lønna mi så da ble jeg happy=) så da fikk jeg kjøpt litt av hvert idag også =P ble to par nye sko og noen klessplagg=)

Ingen kommentarer: