torsdag 3. juni 2010

Nå gjelder det !!!

Jupp jupp, som jeg har sagt mange ganger før, men ikke akkurat her... Nå er det skjerpings og fra i morra er det diett for fult!!!!! Og det skal skje, har bedt kjære Marie T om at hu skal lese denna hver dag og komentere ;) Så er det nok lettere for meg og holde meg i skinne :P
Idag har jeg trent etter jobb, og det var godt, men er ikke no komfortabelt og trene når ekle mannfolk står og glor på deg.. Blæææ... Hvorfor kunne det ikke vært en kjekk en... Men men er nok noen kjekke der i morra, håper i hvertfall ikke at han trener der da...

Litt oppsummering over ting som har skjedd: Var på "Bad Taste" bursdagfest på lørdagen, var drit morro, det var så morro at da jeg våkna mandag, innbilte jeg meg at det var fredag for jeg ville oppleve den lørdag igjen =D

Mandag og tirsdag ble det mye solslikking, både på Nordbytjernet og på Gastro=) Så jeg har farge på kroppen, var rød, men nå brun=)

Var i Hemsedal hos Line natt til 1.mai og det var driiiiit kult=) Og takk og lov for at det er 1.mai engang i året for tilstanden til ei venninne vil jeg ikke se igjen =P

Jupp jupp, men da sier jeg takk for idag og sees i morra, for oppdatering av dag 1 av dietten =)

Ingen kommentarer: