lørdag 5. juni 2010

Dag 2 =)

Ja da er det snart midt på natta så får vel skrive før det er dag3 =P

Dagen idag har det gått i shake og ett måltid, sånn som igår...
Ellers har jeg bare vært inne og klødd meg i øye pga allergi...
Ble vekt av mamma idag tidlig fordi hu skulle inn på rommet og hente seg ny røyk pakke. Rommet jeg bruker er hennes egentlige soverom, men hu ligger i stua på sofaen, hvorfor vet jeg ikke. Hu påstår hu liker seg der. Og i samma slengen så sier i i lei seg tone at hu har kjørt på en katte, og det første som slår meg er at hu prøver og kødde med meg, og si hu har kjørt på Morgan. Men nei rett ved Fetsund hadde hu kjørt på en katt, så den dro seg forover på forlabba fordi bakparten hadde hu kjørt på. Hu ringte til politiet og sa ifra, så de spurte om ikke hu kunne kjøre på den igjen, men det ville hu ikke akkurat. Så de ba henne ringe når hun kom tilbake dit, i og med at hun skulle kjøre broren min på jobb i Lillestrøm. Så da hun kom tilbake så ringte hu igjen og de kom, men det eneste de kunne gjøre var og slå i hjel katta i og med at de ikke får lov til og bære våpen...
Så fikk ikke sovna med engang etter at hun sa hun kjørte på katta...
Men brukt tiden min på og lage scrapping kort idag da og sett filmer med mamma=)

Ingen kommentarer: