fredag 4. juni 2010

Dag1 av dietten=)

Ja da sitter jeg her det=P
Det har gått greit med shake fram til nå, men i og med at jeg er så mye i sola, må det til med ett ordentlig måltid idag, og det er da selvfølgelig med detta været, GRILLING=D
Greit og ikke svime av i varmen, litt kjipt og svime av for lite næring ell fast føde, og solstikk i samma slengen=S
Ellers går det i vann, masse vann=)

Har sendt inn en søknad på reisentilbake.no gå og sjekk hva det er, lettere og forklare nå dere andre kan lese om det istede ;) Jeg åper jeg blir en a de tre som blir med til Bangladesh, for det hadde vært spennende og lærerikt, men kjippeste er at svar kommer ikke før slutten av mnd =(

Men ellers har jeg trent idag, og ligget og slikket sol sammen med Isolde Marie, før jeg ble hentet av min mor og tok turen hjem i sola=) Nå tok turen inn en tur for begynte og bli tussete i hue, mer enn til vanlig =P

Men ha en flott dag videre til dere alle, så skal jeg oppsumere enten i kveld eller i morra =)

2 kommentarer:

Marie sa...

så flink til å trene a gitt :-D dette blir bra til bikinisesongen vet du! haha

Elin Therese sa...

Hehe, er jo alt bikini sesong ;)