tirsdag 8. juni 2010

Dag 3, 4 og 5

Ble litt sene dager så har ikke skrevet pga allergi og trøtte øyer....

Dag 3 (6juni)

Idag ble det shake til to måltider, melon til mellom måltid og middag kylling.
Ellers har jeg ikke gjort stort annet enn og ligge i sola og svetta som en gris i 26 varme og da jeg ikke holdt ut til slutt ble det og sette seg inn og se litt tv og lese litt=)

Dag 4 (7juni)

Idag trente jeg med Isolde Marie, hu hadde med seg Alexandra på 2 år så vi måte ha henne på barnepassen. og mens vi trente så begynte klokka og bli halv tolv, passen stenger jo da tolv, og vi skulle dusje før vi skulle hente henne, så da ble ikke styrkeprogrammet mitt ferdig. Litt synd igrunn, men tar da resten i morra, for jeg misliker og ikke bli ferdig.
Ellers var jeg med Isolde Marie og Alexandra til henne. Siden Isolde Marie ikke hadde barnevogn så måtte jo Alexandra gå helt selv, å da ble en gåtur på 20min til 45-60 minutters tur =P
Elin ble da omsider ferdig på jobb og henta Alexandra. Elin er veldig snill da =) Hun lurte på om jeg skulle sitte på til Jessheim siden hun må kjør gjennom sentrum når hun skulle hjem. Men jeg trenger all den trimmen jeg kan få så jeg sa nei takk og gikk med Isolde Marie til Spenst/Rimi siden hu skulle handle og jeg jobbe.
Da jeg var ferdig på jobb, måtte jeg bli med mamma til Kiwi i Lillestrøm hvor hun skulle sette opp varer og hente Alex etter jobb. Da vi endelig kom hjem måtte jeg få i meg ett måltid for jeg gikk nesten i bakken etter og ha gått på shake hele dagen.

Dag5 (idag)

Idag gikk jeg på mølla med Nina i 20min før jeg ble med på en spinningtime med Janne. Kjente etter den timen at jeg bor være med på spinning litt oftere, har jo ikke vært med siden før jul=S Etter det ble det og ta ferdig styrkeprogrammet mitt som jeg ikke fikk trent igår, så har vært flink idag=)
Etter det ble jeg med Janne på en kaffe også satte jeg meg på bibloteket for og lese, men da ble jeg oppringt av Renate som lurte på om jeg visste om en bra bok =P så da hang jeg med henne til jeg skulle på jobb.
Idag ble det 2shake, en brødskive og litt gryterett da jeg kom hjem etter jobb=)


Vet jeg har skrevet på de andre dagene: idag men bare tenk dere at jeg skrev de på rett dager, blir teit og skrive i over i går, igår og sånne ting... =)

Ha en flott kveld og sov godt å drøm søtt=)

1 kommentar:

marmor sa...

altså, skulle ikke du være flink og skrive masse???????????? :P