mandag 2. mars 2009

Flytting...

Rett føre hælja, får jeg en beskjed av min kjære samboer at hun har fått beskjed at hun skal i praksis midten av April...
Så da må hu flytte til Kongsvinger de to mnd så da må hu si opp leil vi nå bor i siden hu ikke har råd til og betale to leier...
Jada fikk jo jeg en smule angst siden jeg da må finne meg en leil innen en mnd, jeg har da sitti med angst og stress i hele hælja, ikke ant hvor jeg skal gjøre av meg...
Var på fest på lørdag, (men det lager jeg et eget innlegg av, for denna handler om flytting), så da fikk jeg litt annet og tenke på...
Så søndag brukte jeg tiden på sette opp fordeler og ulemper ved og flytte til mamma og for seg sjøl...
SÅ ble tankene svirra inn på og komme meg til banken på mandag for og søke om lån til depositum, noe jeg er sikker på at jeg ikke får... men så viser det seg at jeg trenger noen papirer som jeg da skulle fikse. Men siden sjefen min ikke var på jobb, fikk jeg ikke ordna arbeidskontrakt...
Så da på mandag, hvor jeg var sammen med Daniella, dro vi til sentret etter at jeg hadde ordna noe av papirene jeg trenger, så satte vi oss på Tante Sofie og jeg var egentlig litt nede pga at jeg mest sannsynlig må flytte hjem til mamma =(
Sier jo til henne at hdde vært lettest om jeg hadde bodd sammen med noen i to mnd ell no så jeg kan spare depositum til og bo aleine, og da sier hu at jeg kan bo hos henne, og jeg spurte om hu mente det, "Ja sier det jo ikke hvis jeg ikke mener det da..."
Så da har jeg en ny samboer for i hvertfall to mnd, før jeg regner med at jeg har funnet en leil for meg selv i hvertfall, tror det skal bli godt og bo aleine for engangs skyld og slippe og irritere meg over noe den jeg bor sammen med ikke gjør ell gjorde...

Ingen kommentarer: