lørdag 14. mars 2009

Elskverdig fredag den 13 =)

Begynte dagen med og jobbe da=P
Da jeg ankom jobben så jeg at Hilde også kom, så jeg møtte henne i døra med en bursdags klem=)
Hu ble jo tross alt 29 igjen=P Vibeke hadde bakt kake til henne, ikke hvilken som helst, men Gulrotkake=) Den var ganske god...
Jobba til ett, reiste hjem spiste litt, skrev et kort til Elin og løp bort og la det i postkassa hennes... hehe;o)
Pakka ned noen esker, sovna på sofaen i to timer, også pakke litt mer... Daniella og Ina kom over... Jeg og Ina skulle vorse hos meg også ut i Lillestrøm, altså Klimt ;o)
Da jeg og Ina var kommet oss inn og opp i andre etasje, kjøpte vi en drink. Og da så jeg et kjent fjes fra Spenst, ei som trener der ;o) Prata litt med henne og fant ut at folka fra jobben hennes var da ute på Klimt og hu jobber da på sjukhus men ikke hvilket som helst, hu jobber på det sjukhuset som er med i serien "Sykhuset" på tv3... Var ganske sjukt og se han utlandske med det store håret :O Ina klarte jo nesten ikke se på han uten og havne i latterkrampe omtrent =P Hehe, ja han så jo litt komisk ut da... Hehe...
Så kom jeg til og sende melding til Erling... Hehe=P... Og da ble det en kjapp tur til han da, før dissa jentene fant ut at de skulle reise hjem...

Så jeg syns at jeg har hat en ganske fin dag=D
Elsker fredag den 13 <3

Ingen kommentarer: