torsdag 5. mars 2009

Angst som førte til noia...

Idag da jeg kom på jobb, begynte det og klø over hele kroppen...
Begynte og klø noe sjukt på armene mine, pluteslig så jeg på de og jeg hadde utslett over hele armen og sånn var det på begge, fikk helt angst for hva detta skal være...
også kom jeg til og tenke på at jeg skal reise til Amsterdam i morra og fikk noia for at hvis jeg gikk til legen med detta så kunne de sette en stopper for det og bedt meg om og bli hjemme. men jeg kunne ikke stikke bort før barnepassen så jeg tenkte og ringe dit og se om jeg kunne komme innom etter at passen var over. Men og ringe dit er jo høl i hue for der tar jo aldri noen telefon...
Så tenkte jeg at jeg stikker bort til legen rett etter at passen er over og håpe på det beste...
men da passen var over så var utslette nesten borte så jeg stakk hjem sovna på sofaen som vanlig men da jeg våkna klødde det igjen, så da tok jeg meg en dusj tenkte at hvis jeg tok en kjølig dusj, og vaska meg og skylte orntli av så kanskje det hjalp men nei da det gjorde det ikke så smørte på Eurax... Og gikk til Maria, siden hu er på god vei til og bli sjukepleier så tenkte jeg hu visste ha det var men ba meg ringe legevakta...
Hu dama der inne sa bare at jeg skulle kjøpe allergi piller og gå til legen på mandag hvis det ikke hjalp...
Men heldigvis etter og ha tatt Zyrtec så hjalp det etetr en stund, nå klør jeg ikke eller har noe spes antydning til utslett=D

1 kommentar:

Unknown sa...

hahahahha. uffda :P