lørdag 5. april 2008

Shitameien =D

Om ikke mange timene nå, så sitter jeg på flyet til Athen... Vet ikke om det er sommerfugler i magen ell om jeg bare er sulten... Men NÅ gleder meg noe helt forferdelig... Tror jeg skal ta noen situps, så en dusj også gå meg en tur, til dissa snuppene står opp... Trenger og komme meg ut og få litt frisk luft nå kjenner jeg... Hehe...
Hører at huseierne har kommet hjem for de tusla over gulvet på kjøkknet som er rett over soverommet og stua mi... Hehe...
Har nesten lyst til og reise bort å gardermoen nå og sjekke inn bagasjen og greier.. sitte der og spise frokost og skravlet om alt og ikke no...
Kanskje jeg skal spise litt får jeg går en tur.. hehe kan jo være lurt i grunn :P
Nei skal lese litt i hvertfall før jeg gjør noe som helst...

Ingen kommentarer: