mandag 26. mai 2008

HATER SJEFEN MIN!!!!

Blir så jævla provosert til tider... Er faktisk kun jeg som stiller mest opp når folk ikke kan jobbe, jobber til og med 14timer innimellom pga at folk sier at de er sjuke, pga at de ikke gidder men vil noe annet, ja faktisk det skjer... Men hvis jeg har planer på min fri dag og ingen kan jobbe så får jeg beskjed om at det kan jeg droppe for jeg har bare og komme meg på jobb og jobbe... Hvis han sier det til meg en gang til når det er en annens jobb dag, da slenger jeg en oppsigelse i tryne på han for det er faen meg ikke min feil at han har ansatt sånne mennesker... Og da han var på ferie og noen var sjuke var det faktisk jeg som fiksa opp i det... Så han bør passe seg snart... Og han bør skjerpe seg som sjef og oppføre seg som han skal ellers vet jeg snart ikke hva jeg klarer og holde tilbake... FAEN FAEN FAENS HELVETES JÆVLA FAEN!!!!! Sånn måtte bare få det ut...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg var sjefe din. Du har sparken!