fredag 4. april 2008

YAY

ÅÅÅÅ jeg gleder meg så masse, om ikke lenge sitter jeg på fly til Athen =D
Å det skal bli så gøy... Kommer til og ta masse bilder... Nesten så jeg har lyst til og ta meg en joggetur for og bli kvitt all energien som sitter inni meg nå, for denna turen :P ...
Sitter nå hjemme sammen med jente med koffertene våre strød utover gulvet og ser på film... Er så kjempe kosli=D Prate sammen og roe hverandre ned for de av oss som har nerver... Når vi kommer ned så blir det drikking i hvertfall for og sjekke utelivet, må jo gjøres den første kvelden:P hehe... Men føler at en uke egentlig er for lite... Men ferie er ferie.. hehe er så kjempe digg og slippe jobben en hel uke, føler at detta er noe jeg virkelig trenger, for og klare meg på jobb fram til ferien min i sommer... Er så drit lei jobben tror det hadde ikke tatt lange tiden før jeg hadde flydd på veggen...

http://no.wikipedia.org/wiki/Athen: hit er det jeg skal dra... På en måte gleder jeg meg noe sinnsykt, men på en annen måte har det ikke gått opp for meg at det er i morra jeg drar... Herregud og jeg er ikke ferdig pakka:S

Ingen kommentarer: