torsdag 23. september 2010

Hardt og jobbe tidlig!

Kjenner på kroppen at det er lenge siden jeg har vært oppe så tidlig på morningen fem dager i uka.
Er jo sliten og trøtt hele dagen selv om arbeidsdagen ikke er så lang. jobber jo 8.45-11.15 man-fre. Greit at det ikke er lange vakta, MEN når man ikke klarer og sove om natta ell sovne til vettu tid, så er det slitsomt, og spesielt siden jeg passer unger fra 3mnd til ca rundt 4år så er det slitsomt. De skriker i ørene dine fordi dem er trøtte, lei seg, sulten eller rett og slett vil bare være sammen med a mor.
Så jeg skulle faktisk ønske at jeg bodde like i nærheten av jobben så jeg kunne bare stikki hjem og sovet en time til når jobben er ferdig og være uthvilt =)
Men men, biter tenna sammen og skal klare meg jeg=)

Gleder meg no sinnsjukt til og få skoene mine jeg har bestilt fra Ellos, de er bare super kule =D


Også gleder jeg meg til 13 oktober, for da skal jeg få hairextasion =D
Wohoo, det har jeg gleda meg masse til =D

Ingen kommentarer: