tirsdag 23. mars 2010

Fortsettelse på elendigheta???

Da er det tirsdag og jeg venter i spenning på at posten skal komme. Får og se om jeg faktisk får filmen idag.

I natt satt jeg oppe til kl2.00 får og at Renate ikke skulle føle seg så ensom på jobb =P
Men jeg måtte legge meg til slutt siden jeg skal jobbe på barnepassen i kveld og da passer det liksom ikke og sovne=P

Denna dietten jeg skulle begynne med igår, ble ikke no av, siden hele dagen så å si var dritt, også blir det Hemsedal fra onsdag til mandag og da holde en diett sammen med en gjeng som skal være fulle fra dag en til ende funker dårlig, da må jeg drikke Lite øl eller tørr hvitvin (siden jeg ikke liker rødvin) så den ketosen, får vente. og siden "tante rød" er her så blir man jo sugen på ALT mulig rart og man føler seg utsulta...

Var på Joker`n igår for og kjøpe "Udødelig spenning" nr 6, men selvfølgelig hadde de ikke den boka. Så da håper jeg inderlig at de har den på rimi etterpå når jeg skal på jobb. Ellers fortsetter denna uka med elendigheter tydeligvis... Og det håper jeg da inderlig ikke at det gjør det siden jeg er positiv idag...

Så da er bare og vente i spenning på hva dagen bringer =D

Ingen kommentarer: