mandag 22. mars 2010

Forbanna mandag

Ja da har jeg sendt min første klage mail, og den gikk til cdon.com... Why??? Jo fordi jeg har forhåndsbestilt "New Moon" og betalt. Den hadde lansering på lørdag 20 mars og alle jeg kjenner som har forhåndsbestilt den fikk den på lørdag, nå er det mandag 22 mars, og jeg har ikke fått filmen idag heller... Så jeg sendte de en mail og skrev dette og fortalte de at detta er dårlig service... Og hvis jeg ikke får svar på denna mailen, så går jeg til TV2 hjelper deg eller no i den retnigna der... Jo jeg kunne ha ringt, men gikk igjennom hele sia dems på cdon.com på alt som var og lese og fant ikke ett eneste nr til de, så på siste regninga jeg fikk derfra, enda ikke funnet ett eneset nr til dem...

Og i tillegg til at jeg har fått mensen så er jeg EKSTRA forbanna!!!

Ingen kommentarer: