torsdag 4. september 2008

Teite Onsdag...

Dagen begynte med at da jeg våknet og tusla ut i stua, så jef ikke katta men et vindu som var åpent, fikk angst og begynte og rope på katta for og se om hu var inne, gikk fort bort til vinduet for og se om det var høl i netting stort nok til at hu kan komme ut...
Så gikk jeg ut døra og ropte, men fortsatt ikke no svar så jeg begynte og tenke hvor hu var og kom på at soveroms døra til Maria hadde stått oppe før jeg gikk og la meg, og kanskje Pia var der inne...
Siden Maria sover så tungt, åpnet jeg døra forsiktig og der kom katta flygende ut og var kjempe glad for at hu endelig kom til matskåla... Så da gikk veldig mye av angsten over, men tenkte hele tia på om vinduet kom til og detta opp igjen...

Så var det og få gjort seg klar til og komme seg på jobb, siden jeg skulle begynne kl 07.00 på Meny, da jeg kom dit var klokka ti på/fem på sju, og ingen hadde kommet... Ventet til klokka ble fem over sju så ringte jeg butikksjefen, bare håpa hu ikke ville bli sur på meg, men hu var alt oppe så det gikk bra, men hu skulle ikke være der før åtte, så jeg måtte prøve og ringe noen andre, ringte en av låseansvarlige men tok ikke telefonen de fire gangene jeg ringte... Begynte og bli rimelig forbanna for ar folk ikke kan komme seg på jobb tidsnok, siden de har nøkkel og ikke alle andre... Så jeg fikk skaffa meg nr til ass butikksjef, men idet jeg begynte og ringe han så kom butikksjefen for og låse opp, men hu måtte stikke igjen for hu hadde en sønn som skulle leveres i barnehagen, så da var det jeg som skulle bestemme til noen kom...

Men da jeg var ferdig på jobb var alt bra, hadde hatt det morro, kom hjem og bare slappa av på sofaen, sovna en dupp før jeg ble henta av ei venninne for vi skulle spille bingo, men ingen av oss fire vant, men men, man kan jo ikke vinne hver gang...

Ingen kommentarer: