fredag 5. september 2008

Faens unger... Grrrr...

De ser seg faen ikke får når de er på vei hjem fra skolen de skal faen meg bruke hele veien, vingle fram og tilbake, så jeg nesten ikke får sykla forbi, og idag da jeg sykla forbi noen av dissa småjævlene så kjørte de nesten i meg med sparksykkel og ba meg om å se meg for, så jeg svarte at det kan de gjøra. Hadde jeg stoppa hadde det vel endt med og gi hver og en av de ris på rompa...
De er så jævli irriterenes at om de er to ell fem skal de bruke hele veien for seg sjøl... Foreldrene burde faen meg skamme seg over at de ikke har oppdratt unga til og følge med på veien...
I tilleg var det en bil som rygga ut av parkerings plassen sin, og kjørte nesten på meg, og h*n hadde ikke liten fart heller, hva er det med folk og ikke se seg for... Men billistene lærer vel når de har kjørt på noen og mister førerkortet sitt vel... Grrrrrrrrrrrrrrr...

Ingen kommentarer: