mandag 17. mars 2008

Mandag 17

Sto opp halv ti idag, skulle egentlig opp en time tidligere :(

Sjekker data`en om det har skjedd no over natta.

Er skikkelig døsig, tenkte og ta en halvtime på øye, men sovna og våkna 13.35. Trodde jeg hadde dårlig tid siden jeg skal begynne på jobb ett, men når jeg kommer på jobb viser det seg at jeg skal begynne kl tre. Så da tusla jeg litt rundt og prata med kjentfolk, til jeg begynte på jobb.

Jobba 6 1/2 timer.

Mamma kom innom for og hente husnøkla mine for og levere reine klær, siden vaskemaskinen til henne jeg bor sammen med er ødelagt. Også ringer hun når hun drar fra meg for og si ifra at hu la igjen et påske egg på senga mi, et knøtt lite et. Det er jo tross alt påske :)

Drar hjem når jeg er ferdig, går rett til rommet der påske egget ligger, tenkte at det var det samme som i fjor, men er et kjempe stort ett, så ringer til mamma kjempe glad og sier tuuuusen takk.

Litt senere på kvelden, så er det en på msn som kaller meg hore uten grunn, blir drit sur, også kommer det frem senere i samtalen at det er en annen person som sitter på hennes msn, så da ga jeg faen i å bry meg no mer. Sa bare at han har tatt feil elin for jeg kjenner han absolutt ikke.

Ingen kommentarer: